چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

فروش کارت PVC




 فروش کارت PVC   


کارت PVC کارتی از جنس پلی وینیل کلرید است که نوعی پلاستیک از محصولات پتروشیمی می باشد و برای چاپ کارت های گرافیکی مناسب است. در حال حاضر کارت پی وی سی برگزیده ترین انتخاب جهت چاپ کارت پرسنلی،چاپ کارت شناسایی،چاپ کارت بانکی و ... می باشد.کارت های خام پی وی سی قیمت نسبتا پایینی دارند و در تیراژها و ابعاد دلخواه و در با کیفیت های مختلف ارائه می گردند.


دلایل انتخاب کارت پی وی سی


  • مقاومت بالای کارت های PVC
  • قیمت مناسب کارت های PVC
  • دوام و ماندگاری بالای کارت های پی وی سی
  • قابل بازیافت بودن کارت های پی وی سی
  • قابلیت حافظه دار شدن کارت های PVC
  • هموشمند شدن کارت های پی وی سی


تولید کارت PVC


تولید کارت پی وی سی مناسب، نیازمند طراحی فرآیند تولید با توجه به مشخصه‌های کاربرد کارت، نیازهای امنیتی، تعداد لایه‌های کارت PVC، طول عمر کارت، نحوه‌ی توزیع کارت پی وی سی، تیراژ کارت PVC  و مسائلی از این قبیل می باشد. از طرفی هم نیاز به دوام و ماندگاری و همچنین عدم تغییر شکل کارت در هنگام استفاده،  نیازمند استفاده از مواد اولیه ی پلیمری مخصوص و مناسب در تولید کارت پی وی سی می باشد.


چاپ کارت پی وی سی


چاپ کارت PVC دارای مراحل مختلفی می باشد و دقت و توجه به هر یک از این مراحل موجب افزایش کیفیت چاپ کارت پی وی سی می شود. چاپ کارت پی وی سی می تواند اهداف متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال برای کسب و کارهای کوچک، فروشگاه‌ها و باشگاه‌های اجتماعی، چاپ کارت PVC جهت احراز هویت و شناسایی افراد به عنوان یک راه حل ارزان و مفید  شناخته می‌شود.


چاپ کارت پی وی سی به چندین روش انجام می گردد:


  1. چاپ افست کارت پی وی سی: این روش برای تیراژ بالای 1000عدد با طرح ثابت مورد استفاده قرار می گیرد و به دو روش چاپ تک کارت و چاپ شیت انجام می شود.
  2. چاپ دیجیتال کارت pvc : این روش برای تیراژهای پائین که دارای طرح متغییر هستند استفاده می شود. چاپ کارت پی وی سی توسط دستگاه های چاپ دیجیتال و به دو روش چاپ مستقیم و غیر مستقیم انجام می گردد.
  3. چاپ تلفیقی کارت پی وی سی: این روش ترکیبی از چاپ افست کارت های pvc و چاپ دیجیتال کارت پی وی سی می باشد.