چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

انتخاب کارت پرینتر مناسب



انتخاب کارت پرینتر مناسب


کارت پرینتر چیست؟


دستگاهی می باشد که با استفاده از آن می توان انواع کارت ها را چاپ نمود و به شما این امکان را می دهد تا برای کارکنان خود ID های شخصی ایجاد کنید و قادر باشید محل کار و کارکنان خود را محفوظ نگاه دارید. در عصر کنونی پیشرفت فناوری به جایی رسیده است که شما می‎ توانید همان گونه که پشت میز کار خود هستید کارت ‎‎های شناسایی دیجیتال و کارت های هدیه را متناسب با سلیقه ی خود طراحی و چاپ کنید. برای این کار می بایست به مواردی دقت نمایید که در ذیل به آن ها پرداخته شده است.



انتخاب یک پرینتر مناسب


در ابتدا می بایست به دنبال پرینتری باشید که متناسب با نیازهای خاص شما باشد. اگر نیاز شما به پرینت دائمی نیست می ‎توانید پرینترهای کوچکتری را که برای پرینت در حجم کم استفاده می شوند انتخاب کنید. شما به پرینتری نیاز دارید که بتواند کارت‎‎ پی وی سی PVC را با کیفیت بالایی تولید نماید. همچنین می‎توانید به دنبال مدلی باشید که قادر به چاپ رنگی کامل باشد و یا مدلی را انتخاب کنید که توانایی ویرایش کارت را نیز داشته باشد. 



انتخاب لوازم مصرفی


پس از انتخاب دستگاه پرینتر مناسب می بایست لوازم مصرفی مورد نیاز را خریداری نمایید. این لوازم مصرفی عبارتند از ریبون پرینتر، کارت ‎های خالی، نرم افزار برای طراحی و چاپ کارت، لوازم تمیز کردن پرینتر و هولدرهای مخصوص کارت یا جاکارتی که می بایست متناسب با پرینتر انتخاب شوند.



طراحی کارت پی وی سی


در این مرحله می بایست کارتی را که مد نظر شماست طراحی کنید. باید به این نکته دقت نمایید که آیا می ‎خواهید هر دو طرف کارت‎‎ را چاپ کنید یا فقط یک طرف آن را؟ آیا می‎ خواهید کاملا رنگی باشند یا طراحی سیاه و سفید را می ‎پسندید؟ آیا کارت عکس‎ دار می خواهید یا فقط متن لازم دارید؟ آیا می‎خواهید آرم شرکتتان را هم روی کارت چاپ کنید؟شما می توانید با استفاده از برخی نرم افزارهای مخصوص با روشهایی بسیار ساده اقدام به طراحی کارت نمایید. همچنین می ‎توانید با استفاده از نرم افزارهای موجود چاپ تصویر، الصاق نوارهای مغناطیسی رمزدار و چاپ بارکد را مدیریت نمایید.



چاپ کارت پی وی سی


پس از طراحی کارت شما می‎توانید چاپ را آغاز کنید. برای این کار کافیست ریبون و کارت را بر روی دستگاه پرینترتان بارگیری نمایید. با استفاده از نرم افزار خاص کارت شناسایی، مراحل ساده‎ای را جهت چاپ کارت ‎‎های خود دنبال کنید. در این مرحله می توانید کارت های چاپی را به همراه هولدر در میان کارکنان خود توزیع نمایید.