چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

مراحل چاپ کارت پی وی سی به چه صورت است؟



مراحل چاپ کارت پی وی سی به چه صورت است؟

پی وی سی pvc چیست؟

پی ‌وی ‌سی (PVC) نوعی پلاستیک پرکاربرد می باشد و یکی از با ارزش ترین محصولات صنعت پتروشیمی به شمار می رود. پی وی سی به عنوان ماده اصلی در تهیه و تولید کارت های پی وی سی است که امروزه بسیار در دسترس هستند. کارت های پی وی سی به دلیل مقاومت و انعطاف پذیری و ماندگاری بالایی که دارند بهترین راه حل برای چاپ کارت های شناسایی به شمار می روند.


مراحل چاپ کارت پی وی سی

چاپ : در این مرحله چاپ کارت پی وی سی pvc به وسیله انواع ماشین های چاپ ( افست معمولی ، افست خشک، افست UV و دیجیتال ) و چاپ سیلک انجام می شود.

کولیت : پس از چاپ ورق های پی وی سی PVC ، چاپ پشت و رو با هم جمع شده و ورق های شفاف اضافی بر روی ورق های چاپ شده قرار می گیرند. این ورق ها به یکدیگر میچسبند و وارد بخش لمینیت می شوند.

لمینیت : ورق های پی وی سی pvc کولیت شده تحت فشار بالا و دمای حدود 200 تا 300 درجه فارنهایت و زمانی در حدود 25 دقیقه در بخش گرم کننده در دستگاه لمینیتور قرار می گیرند . پس از انجام این فرایند به بخش خنک کننده انتقال می یابند که این عملیات هم به مدت 25 دقیقه طول می کشد. زمانی که ورق ها از داخل دستگاه لمینیتور خارج می گردند، یک قطعه جامد از پی وی سی داریم که آماده برش و پانچ می باشد.

برش و پانچ : بعد از اینکه ورق های pvc لمینیت شدند به دستگاه برش خودکار هدایت شده و به اندازه نهایی و  استاندارد   )  ( 86mm x 54mmبا سرعت 10،000 کارت در ساعت پانچ می شوند.

سفارشی سازی : در این مرحله کارت های پانچ شده متناسب با درخواست مشتریان و با استفاده از انواع مختلف تجهیزات شخصی سازی می شوند. هر کدام از این کارت ها می توانند با برجسته سازی یا IMBOSSING ، بارکد یا QR ، شماره سریال، برچسب های اسکرچ ، پانل امضا ، کدینگ کارت های RFID و کارت های مغناطیسی سفارشی سازی شده و در اختیار مشتری قرار گیرند.

بسته بندی : کارت ها در نهایت بسته بندی شده اند و ارسال می شوند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.