چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

نگاهی گذرا به چاپ کارت ترکیبی



  نگاهی گذرا به چاپ کارت ترکیبی  


تعریف کارت ترکیبی


کارت ترکیبی یا کارت هیبریدی از انواع کارت های پی وی سی هوشمند می باشد که از ترکیب کارت های دیگر تولید می شود. کارتهایی که برای تولید این کارت ها مورد استفاده قرار می گیرد، کارتهای هوشمند تماسی و غیر تماسی هستند که چند منظوره می باشند. این بدان معنا می باشد که می توان به صورت همزمان از قابلیت های هر دو کارت استفاده نمود. طی این نوشتار قصد داریم نگاهی کوتاه به چاپ کارت ترکیبی بیاندازیم. برای شناخت این نوع کارتها با ما همراه باشید.



چاپ کارت ترکیبی


چاپ کارت ترکیبی معمولا از پلاستیکی به نام پی وی سی PVC صورت می گیرد. همانگونه که اشاره شد این نوع کارتها چند منظوره هستند و دارای کاربردهای بسیاری می باشند. 

از آنجایی که کارت ترکیبی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است دارای مقاومت و ماندگاری بالایی باشد. 

این نوع کارت ها مجهز به نوار مغناطیسی و تراشه الکترونیکی می باشند و برای چاپ آنها به پرینترهای مخصوصی نیاز است. در واقع چاپ کارت ترکیبی پی وی سی از طریق پرینترهای مخصوصی صورت می گیرد که قابلیت چاپ کارت با خاصیت مغناطیسی را داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که کارت مذبور از ترکیب کارتهای هوشمند تماسی و غیر تماسی تولید می گردد و با انواع دستگاه های کارتخوان سازگاری دارد.

علت استفاده از کارت ترکیبی


از آنجایی که جهت چاپ کارت ترکیبی (هیبریدی) از تجمیع دو کارت متفاوت در یک کارت استفاده می شود، هزینه های چاپ کارت بسیار کاهش می یابد.



کاربردهای کارت ترکیبی


چاپ کارت ترکیبی برای انواع دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به عنوان کارت شناسایی صورت می گیرد. از دیگر موارد استفاده آنها می توان به کارت های بانکی و اعتباری اشاره نمود.



اطلاعات بیشتر : https://printim.ir/